Zichttermijn en Retourregels

Wilt u een product of bestelling retourzenden of een (gedeelte van uw) bestelling alsnog annuleren? In zo’n geval maken wij onderscheid tussen voorraadartikelen en artikelen die speciaal volgens uw wensen zijn geproduceerd (hieronder verstaan wij alle matrassen, bedbodems, topmatrassen en boxspringsets). Een speciaal volgens uw wensen geproduceerd artikel kan door ons niet retour worden genomen. 

Kosten voor het retoursturen van goederen is voor uw eigen rekening. U dient de artikelen maximaal 14 dagen na leverdatum aan ons te retourneren. Na deze periode kunnen wij ook de artikelen helaas niet meer retour nemen. In alle gevallen geldt dat de producten schoon, en (zo mogelijk) in de originele verpakking moeten zitten. 

Zorg er voor dat u een kopie van de originele factuur bij retourzending meestuurt zodat wij voor een snelle afwikkeling kunnen zorgdragen. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen zullen wij het door u betaalde bedrag binnen 14 dagen aan u terugstorten.

Webshop Bestellingen

Retourneren aan KP Bedding kan binnen 14 dagen. Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling – indien mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd. Retourneren is niet mogelijk voor gepersonaliseerde artikelen zoals boxsprings en matrassen, en om hygiënische voor goederen zoals hoofdkussens en dekbedden welke reeds gebruikt/beslapen zijn.

Wilt u het product retourneren?

Bij uw online bestelling krijgt u een retourbon meegeleverd, deze vult u volledig in en stuurt u met uw retourzending terug. Na ontvangst van uw retourzending wordt deze intern verwerkt, bij goedkeuring wordt het betaalde bedrag binnen 14 dagen terug gestort op uw rekening of u ontvangt een nieuw product.

Winkel Bestellingen

Retourneren aan KP Bedding kan binnen 14 dagen. Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling – indien mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd. Retourneren is niet mogelijk voor gepersonaliseerde artikelen zoals boxsprings en matrassen, en om hygiënische voor goederen zoals hoofdkussens en dekbedden welke reeds gebruikt/beslapen zijn.

Wilt u het product retourneren?

Bij aankoop van een product in de winkel vragen wij u vriendelijk om met uw aankoopbewijs terug te gaan naar de winkel waar u, uw aankoop hebt gedaan. Het product kan in de winkel omgeruild worden voor een nieuw product. 

Wilt u het product volledig retourneren dan levert u het product in bij de winkel waar u, uw aankoop hebt gedaan. Het product wordt dan opgestuurd naar ons distributiecentrum. Na ontvangst van uw retourzending wordt deze intern verwerkt, bij goedkeuring wordt het betaalde bedrag teruggestort op uw rekening.

Wijze van retoursturen

Indien u een artikel wil retoursturen, dienen wij de producten in goede orde retour te krijgen. 

Dit betekent dat de producten:

  • uitsluitend in de originele en onbeschadigde verpakking zitten
  • in originele staat zijn
  • het product en/of de producten schoon zijn
  • retouraanvragen kunnen tot uiterlijk 14 dagen na levering in behandeling genomen worden
  • producten zoals hoofdkussens en dekbedden dienen wegens hygiënische redenen onbeslapen te zijn.
  • een kopie van de factuur meesturen

 

Vraag bij retoursturen de voorwaarden na bij uw transporteur. Schade die wordt veroorzaakt door transport is voor eigen risico. De transportkosten voor het retour sturen komen voor rekening van de klant. 

Indien u het/de artikel(en) op de juiste wijze aan KP Bedding retour stuurt, zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen op de rekening terugstorten.

Adres voor retourzendingen